27 Mart 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Günaydın....Biri emme derdinde (Limon bey)....Biri uyuma derdinde (Zeytin bey) Biride yaramazlık peşinde (Minnoş hanım) Anne de panik tabii..


Sabah rutinleriyle devam ediyoruz... Aay bu rutinler 2 saatimi alıyo :\ 


Rutinler bitince torunlarıma karşı bir bitki çayı içiyorum...


Biraz kafa dinlemek lazım sömürdüler çocugumu...


Sabah kahvemi içiyorum....


Ben çıkmadan kuzucuğum bebelerine uzaktan bakıyo...


Cuma akşamı kızım karşılıyo yine beni ayağımın üzerine yatıp sevdiriyo kendini...


Akşam yemeğim :)


Sonra Güldür güldür eşliğinde  evraklar, evraklar, evraklar...Ve yine uyuyakalıyorum kahvemi bile içemeden :(


Ve cumartesi sabahı rutin işler bitince minnoşları böyle melekler gibi uyurken görüyorum :)


Sonra çarşı pazar gezmesi bir iki alışveriş...


Cumartesi gecesi kalbimdeki Deniz'i izliyoruz böyle birlikte...Ne çok özledim böyle kucağıma gelmesini...Dizide Özdemir Erdoğan'ın şarkısı çaldı yani kızımla bizim şarkımız...


arada açıp dinliyoruz kızımla , çok güzel bir şarkı ....


Pazar kahvaltısı...


Her hali ayrı güzel boncuğumun...


Kardeşe saldırmaca....



Bir hafta sonunun daha sonuna geldik...Hafta sonu için yaşıyoruz gibi geliyor bana...Hafta içi koşturmaca hafta sonu şu işi yapayım buraya gideyim bunu yapayım bir de dinleneyim sonrası bir sonraki hafta sonuna kalan yapılmamış işler....Kısır bir döngü...Hadi hayırlısı bakalım güzel geçsin haftamız,sağlıkla, huzurla...





















2 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

Zaman nasılda geçiyor. kedinin bebişleri bile olmuş.sevgiler cnm.

Atolyekedi dedi ki...

Tatlı kedi quen, di mi ya? nerelerdesin bloğa da yazmıyorsun bayadır?