31 Mart 2017 Cuma

Minnoş Örgüler...


Kış boyunca yapmayı planladığım süs eldivenim...


İlk baharda yapmış oldum :\


Ben buna lale modeli diyorum...Yapılışı zevkli , ilk başta acaba bu modelden battaniye mi yoksa kırlent mi yapsam diye tereddüt etmiştim sonra ikisinden de çokça var deyip böyle minik bir anannne tutacı yapmaya karar verdim.


Ayı mı olsam yoksa kedi mi diye kararsız kalıp arada bir bardak altlığı...


Fotoğrafa girmese olmaz poz verse yine olmaz ....


Adettendir. Toplu pozumuz...


Hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları efem....







4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

bu minnoşlar insanı çok mutlu eder ki!

tülin dedi ki...

Nasıl rahatlatıyor insanı bu küçük işler değil mi Evrem'cim.

SHOIPTAR dedi ki...

Eldivenini iyi günlerde kullan güzel olmuş.

Atolyekedi dedi ki...

Nilgün Komar, kesinlikle katılıyorum!!

Tülin, evet kesinlikle!!

Teşekkür ederim Annem :)