15 Mart 2017 Çarşamba

SABUN


Merhaba...Geçenlerde bir video izlerken birinden duymuştum, böyle sabunları rendeleyip dolaplara koyuyormuş ve çok güzel kokuyormuş....
Bende hemen elimdeki malzemelere baktım. Böyle renkli tüller vardı onları kare şeklinde kestim, kenarlarını yaktım.


Sonra sabunları rendeleyip kaşık kaşık tüllerin içine koydum ve yine evdeki kurdelelerle bağladım....Bir de tül hediye paketleri olur onlardan buldum bir tanesini de ona koydum.


Kimini askılara asacak şekilde düğümledim kimini dolabın bir köşesine koyacak şekilde....Aslında tüllerle kurdelelerin renkleri uyumlu olsa güzel olurdu ama ben yeni bir şey satın almadan elimdeki malzemeleri değerlendirmek istedim. Bundan sonra dolaplara naftalinde koymamaya karar verdim bu sabunlar kokunun dışında yün giysileri de koruyormuş diye duydum....


Hafta ortasından iyi dileklerde bulunalım minnoşumla...Bizim buralarda Çarşambayı sel almasa da kar aldı, hala yağıyor... Güzel, huzurlu, sağlıklı günler olsun....









2 yorum:

tülin dedi ki...

Ben sabun rendesi ve lavantayı karıştırıp koyuyorum canım. Yıllardır naftalin kullanmam.

Atolyekedi dedi ki...

Bir ben naftaline ısrar ediyormuşum galiba :( Neyse geç olsun güç olmasın Tülincim.