26 Nisan 2017 Çarşamba

Biraz oradan biraz buradan...


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için velilerimle atölye çalışması yapmıştık. Çocuklarımıza sürpriz hediyeler hazırlamıştık çok yetenekli velilerim var benim. Bakın neler çıktı...







Biraz kendimi oyalayayım dedim. Biliyorum hiç geçmeyecek hep arka planda devam edecek ama kendimi oyalamam lazım...Ne zamandır kenarda duran boncuklarla bileklik yapmak istedim.


Hafta sonu HM den aldığım süsleri çantama taktım. Tembel hobici olarak dikmem gerekenleri sıcak silikonla yapıştırdım... 


Hafta ortasında selamlar herkese...TEOG' a gireceklere başarılar!








5 yorum:

İnanç dedi ki...

Sevgilerimi gönderiyorum ve sabır diliyorum 💖🙌

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık yapanların emek verilen her şey çok güzel oluyor sarı göbeğe ve anneye kocaman öpücük

SHOIPTAR dedi ki...

Bakışlarını yesinler nede güzel çatınırmış.

tülin dedi ki...

O yetenekli velilerden biri bize ne guzel oyuncaklar yapmisti :)

Atolyekedi dedi ki...

İnanç, Çok teşekkür ederim benden de sevgiler...

ÖRGÜ ÇANTAM, Çok teşekkür ederim :)

Anasına çekmiş Annem çatınma konusunda :)

Tülin, evet o hem becerikli hem çok iyi kalplidir, sağolsun....