3 Nisan 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara


Cuma sabahı kalkıp koşmaya başlıyorum... rutinler bitince bir kahveyi hakkettiğimi düşünüyorum. Aslında kahveyi gün içinde azaltmaya çalışıyorum o yüzden her sabah içmiyorum...


Ne yapacağım ben bunlarla bakışı ...


Çok yetenekli çocuklarım var benim ...


Kontrol her şekilde her yerde :)


Akşam eve gelince karşılama 


Çıkmak istiyorlar :)


Akşam yemeğim çok zengin....Kereviz kavurma, pırasa, haşlanmış brokoli....


Sabahın 06:30 ' u uyanıyorum. Bizimkiler bu halde :)


Rutin işleri halledip temizliğe geçmeden bir kahve içiyorum bu hafta iki sabah içmiş oldum :) İyi gidiyorum...


Salonun şeklini değiştiriyorum kıza ve torunlara bir alan oluşturuyorum :)


Pazar günü hava güzel kahvaltı yapmak için Mogan'a gidiyoruz...


Hava güzel olunca yürüyüşümüzü de yapıyoruz...


Biraz gezip market alışverişimizi yapıp dönüyoruz.... Bizimkiler bu halde...


Sonra kahvem ve yeni manzaram eşliğinde önümüzdeki haftanın planını hazırlıyorum...


Akşam yemeği telaşı ve mutlu son :)


Biz haftayı bitiriyoruz yeni hafta güzellikler getirsin herkese....




















4 yorum:

rengarenkyakamoz dedi ki...

O torunlar ne kadar da tatlı :) 💕

Atolyekedi dedi ki...

rengarenk yakamoz, tatlıdır benim torunlarım, çok teşekkür ederiz :)

tülin dedi ki...

Nasıl da şenlikli bir ev oldu sizinki :)

Atolyekedi dedi ki...

Sorma Tülicim her an ayrı bir atraksiyon :)