10 Nisan 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı kudurmalar başlamış ben geç kalmışım...


Bitki çayı saati...


Kuduranlar yorgun düşmüş...


Ege'liyiz kahvaltıda zeytin severiz....


Okulda kahve ikram edenlerim var benim :)


Akşam eve gelince giyinme odasına kadar peşimden gelenler var....


Geçen seneki öğrencim ziyaret etti...Mektup yazıp getirmiş...Kahve seviyorum diye fincan hediyesi...


Akşam evraklar rutini Güldür Güldür eşliğinde...


Her taraf her tarafta....


Mavişim paçalarımdan ne istiyo bilmiyorum...


Cumartesi alışverişi...Ne zamandır istiyordum :)


Fincan görünce dayanamadım :)


Bizimki bebekler sayesinde içine girmediği ne varsa girmeye başladı...


Pazar günü tüm gün temizlik, düzenleme işleri....


Akşama doğru işler biter haftalık program yazılır...


Çocukların ve bebeklerin uyku saati :)


Akşam film keyfi yapıyorum. 'Cennetin Çocukları' çok güzeldi...


Akşam kahvemi de içerek hafta sonunu tamamlıyorum. Çok yoğun iki hafta var hayırlısıyla geçer işşallah. Hadi bakalım herkese güzel, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...


















4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Kupaları ben de çok seviyorum ama frenledim artık kendimi almıyorum canım bunlar gittikçe güzelleşiyor hepsi çok tatlı ama o boz sarı beni benden alıyor surat tipleri aynı anneleri.
Anlaşılan odanın birini ele geçirdiler:)))

SHOIPTAR dedi ki...

Evren,ciğim bakmakla doyulmuyor maşallahları var fincanlarını iyi günlerde kullan dayanamadığın kadar var.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, gremlinler gibi her yeri sahipleniyorlar :))

Atolyekedi dedi ki...

Evet annem tiplere bende doyaamıyorum :))