23 Haziran 2017 Cuma

Cuma...


Bu sabah yine gün erkenden başladı , hazırlanıp çıktım. Ne de olsa tatil öncesi son mesai günü :) Dombili Behlül illa oynayacak bir şeyler buluyor...


A101'de görüp aldığım vücut spreyini tesadüfen bulunca aldım. Harika bir koku...Tam bir temizlik kokusu...


Eve gelince biraz dinlenmek istiyorum. Tipsiz oğlum da hemen gelip karşıma oturuyor...Bakışıyoruz...   :) Sonrası bulaşık, süpürmek, silmek....


Beyim erken geliyor. Balkonu çocuklar için uygun hale getirmeyi planlıyor ölçüp biçerken kapı kapatılınca bizim boncuklar kapıda nöbet tutuyor...


Akşama doğru eşime instagramdan bir sayfa gönderiyorum...Eşim bu ne diyor bir züccaciye adresi belki bir gün beni oraya götürürsün diyorum o da hadi gidelim diyor ve gidiyoruz :) Bu minnoşları alıyoruz sonrasında...


Eve gelince İftar vakti yaklaşıyor...Yiyecek bir şeyler hazırlamak için evdeki malzemeyi döküyorum ortaya... Behlülüm düşünüyor ne olur bunlarla diye....


Ortak bir karar verip salata yapıyorum...Karı koca diyetteyiz efem :)


Ve cuma gecesinin eğlencesi... tabii eşlik eden evraklar yok... örgüm var!!...Yaşasın tatilin başladığını şimdi algılıyorum....


Bu hafta cumadan pazara yok , cuma var...Biz şimdiden  Ramazan Bayramımızı kutluyorum, küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden öpüyorum, nice bayramlarımız olması dileğiyle...










Hiç yorum yok: