5 Haziran 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara....


İftar sonrası ağırlık çökmüşlerde cuma gecesi :)


Günün hasretle beklenen anı...


Cumartesi sabahı...Asfalt çalışması mı yapıyo görevliler :) Neyse ki işlerini teftiş edecek bir boncuk var...


Orucu uykuya tutturanlarda bu iki minnoş :)


Suratsız kzım benim...Deli gibi seviyom...


Cumartesi akşamı pişmanlığı...


Bitki çayı saati....Sonrası evraklar, karneler...


Pazar günü temizlik ve düzenleme ile geçen bir gün daha...


Haftalık plan yaparken ananesini gözetleyenler...


İftar sonrası bir sonraki akşamın iftar yemeğini hazırlıyorum akşam geldiğimde yemek pişirmeye vaktim olmuyor. Ben yemek yaparken beni gözetliyodu... sonrası uyuyakalmak :)


ve bir kahveyi hakettim. Tüm evi kaldırıp temizledim, bir sonraki akşamın yemeğini yaptım....


Kahvemi içerken bir yandan yazımı hazırlıyorum bir yandan gecenin filmini izliyorum. Film güzeldi...
Yeni hafta daha az yorucu ve daha az yoğun  ve sağlıkla geçsin işşallah....












2 yorum:

tülin dedi ki...

Buraya uğruyor, biraz güneş, biraz huzur, bolca sevgi alıp dönüyorum :))

Atolyekedi dedi ki...

Ayyy ne güzel Tülincim...