12 Haziran 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Heyecanlı bir sabah oldu...Erkenden kalkıp çocuklarımın karnelerini hediyelerini verip vedalaştık...


Veda hediyesi çiçeklerim...


Bu da Güneş'imden resim...


Çocuklar şaşkın , düzenleri bozuldu... çünkü evin annesi, anneannesi erken geldi...Biraz oturup dinleniyorum....

  
Sonrasında süpürme, silme işleri....peşimde de meraklı böcekler...


İftarda kısır yapıyorum hem doyurucu, hem sağlıklı...


Akşam bir taraftan tv izliyorum bir taraftan son yoklamaları giriyorum....Şaşkınım , boşlukta gibi....Kafamı kaşımaya vaktim yokken nispeten yoğunluğum azalıyor.


Keyif kahvesi içiyoruz...Günün beklenen anı...


Beyimnen yeni icadımız :) internette görmüş bizde hemen icraate geçtik...Çirkin hanımda hemen denedi :)


Anasının oğlu, minicik boyu türlü türlü huyu var :)


Köpek balığı gördüm mü çekerim :)


Cumartesi günü Sinemaya gittik...Film mi desemm belgesel mi bilemedim. Ama çok güzeldi :)


Eve zor atıyoruz kendimizi...Migrenim azmış durumda iftara kadar uzanıyorum....Kendime tam olarak geldiğimde gece yarısı olmuş oluyor. Bir kahve yapıp haftalık programımı ve bayram temizliği listemi  hazırlıyorum....


Sahur yaptıktan sonra çocukları görmeden uyuyamam fark etmeden bir yerlere girerlerde kapatırım aç kalırlar ağlarlar vs düşüncesiyle...Çirkin hanımı  hemen buluyorum ama oğlan ortalarda yok...Tekrar tekrar arıyorum bulamıyorum son defa giyinme odasına bakıyorum mnicik boyuyla koca dolabın tepesine çıkmış şok geçiriyorum...


Pazar günü oğlana avcılık hayali kurması için ortam hazırlıyoruz :)


Cam güzelleri...Artık mahalleyi birlikte yokluyolar....



40 yılda bir bir tatlı yapasım tuttu...


Pazar günü çamaşır, bulaşık, düzenleme vs işler bitince film izlemeye geçtik. İlk filmimiz 'Patrondan kurtulma sanatı' eğlenceli bir filmdi...


2. Film 'Çılgın Aptal Aşk' bu da bir romantik komedi....Güzeldi...Filmden anladığım : hayatınızın anlamını bulunca teneşir beklemeyin , maceraya gerek yok ununuzu eleyip asın hayatın keyfini çıkarın...


Son filmimiz 'Aşka iki hafta' romantik komedi...Hepsi güzel filmlerdi...Haftaya hedefim korku filmi izlemek işşallah hadi bakalım güzel bir hafta dileğiyle...



















3 yorum:

tülin dedi ki...

Evin kuyruklulari bu tatile pek sevinecek :) Filmleri not alayim, severim romantik komediyi.
Ve iyi tatiller örtmenim :))

Fatma ÜZMEZ dedi ki...

Çok akıcı bir anlatım olmuş bir haftanı zevkle okudum

Atolyekedi dedi ki...

Tülincim çok teşekkür ederim :)

Fatma ÜZMEZ, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.