19 Haziran 2017 Pazartesi

cumadan pazara....


Cuma günü çok güzeldi eğitim öncesi A101 ve Bim ' e gittik güzel şeyler bulduk...


Babalar günü hediyelerimi hazırladım


Bu minnoşu aldım :)


Eğitim sonrası eve gelip temizliğe başladım....Evdeki tüm halıları kaldırıp haftalar öncesinde yıkamaya göndermiştim ve tekrar sermek istemedim kapı cam her yer açık...Ama oturmayı sevdikleri yerlere temizlik sonrası kilimler serdim..


Kilim serdiğim her yeri denedi boncuk oğlum


Kuş bekliyo premsesim


Evi süpürüp silerken peşimden koştu durdu...Tabii bayılırsın...


Premsesime sıcak gelince masaya çıkar böyle...


Cuma akşam internetten aldıklarım geldi :) Nöbetçi memur gerekli incelemeyi yaptı.


Akşam maalesef Güldür Güldür'ün sezon finali :( Ve yoklamasız , değerlendirmesiz bir akşam, boşluktayım...


Cumartesi sabahı kapı, cam, balkon temizliğe girişiyorum...


Minnoş oğlum yuvada bu sefer...


Kapı cam açınca koşturuyorlar...


Asil kızım akşama doğru tahtına kuruluyo...


Kalbimdeki Deniz' de sezon finali yaptı....Oğlumda çok mutsuz :(


Gece filmi Gangster, güzel bir filmdi...



Tüm düzenleri bozuldu sucuklarımın...


Hava her ne kadar kapalı yağmurlu olsa da sıcak yerinde...


Cırlanmaz öyle anneanneye ama dinleyen kim...Zamane torunu..


Odaları temiz koklaya koklaya oyun oynuyorlar


Pazar gecesinin ilk filmi 'Felekten bir gece1'


'Felekten bir gece 2' aman aman çok bayılmadım eh işte bir erkek çocuğu filmiydi...

Güzel geçsin haftamız, sağlık ve huzurla...




















Hiç yorum yok: