15 Haziran 2017 Perşembe

Kalemlik&Çanta&minnoşlar


Eğer dizim varsa en sevdiğim şey kahvemle örmek....


Sabah erken kalkma işleri...İşin şakası böyle olsa da toplantılar tam gaz devam ediyor...


Tipe bakın görende masum bir şey zanneder..Çok yaramazsın çooook


Premses kızım benim...Her zaman kul...


Anasının peşinde bir böcek...Hiç rahat yok çocuğuma...


Gelelim asıl paylaşmak istediğime....Elimde ebruli ipler varken böyle kalemlikler örmüştüm...


Bir de el çantalarım var yaramaz bir böcek izin verse...


Elimde simli suni deriler vardı onlarla el çantaları diktim...



Bu da içimden geldi....Söyleyince suçlu oluyorum ama yine söyleyeceğim kötülüklerin sebebi sensin insan oğlu.....








3 yorum:

Fatma ÜZMEZ dedi ki...

Ellerinize sağlık bende örmeyi seviyorum ama nedense hiç paylaşmamışım

tülin dedi ki...

Ellerine saglik melek kalplim.

Atolyekedi dedi ki...

Fatma ÜZMEZ, teşekkür ederim. Ördüklerinizi görmeyi çok isterim hocam.

Teşekkür ederim Tülinciğim, öğretmenim bir melek. Nasipse ilerideki kermesler için boş vakitlerimde bir şeyler yapmaya çalışıyorum...