15 Haziran 2017 Perşembe

Minik çantalar& Yaramazlar


Fırsat buldukça ufak tefek bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Gerçi ben bayram temizliğine de başladımbu hafta itibariyle.... Temizlik listemi geçen hafta sonu hazırlamıştım okul devam ettiği içinde her güne ayrı işlerim var ama arada küçük fırsatlarım oluyor....




Çantalarımın detayları.....


Ramazanda en beklenen an akşam kahve saatlerim :)


Yaramaz bir böcek....Hobilerimin , ev işlerimin düşmanı...


Asil kızım benim....Şimdiden hayırlı sahurlar, hayırlı cumalar ve mutlu haftasonları...









3 yorum:

Fatma ÜZMEZ dedi ki...

Hayırlı cumalar Ve iyi haftasonlarını
Çantalar çok şirin

tülin dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Ay sık şunun orasını burasını benim için. Düşük kulaklı şey!

Atolyekedi dedi ki...

Fatma ÜZMEZ, çok teşekkür ederim :)

Teşekkür ederim Tülincim, zevkle :)