20 Kasım 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


İnstagramda gördüm tamda cuma günü...Aynen de böyle .... Gerçi benim hafta içi de böyle ama söz verdim 3 hafta oldu tutabildiğim kadar tutacağım kendimi...İşlerin esiri olmaktan çıkacak hayatım...


Cuma sabahı...Dede gidince hemen yerine geçen bir böcek.....Hiç rutin işlerden bahsedesim yok bu hafta...


Okulda kahve keyfisi :))


Keyif bebesi...


Ton balıklı salatam...


Cumartesi sabahı herkes ayrı alem....


Sinema insanı sayılmam, Tiyatro severim ben...Bu filme kardeşimin tavsiyesiyle gittim ve çok eğlendim, çok güldüm.


Pazar sabahı....Heyecanla beklediğim gün...Çünkü kapılar boyanacak ve mutfakta değişim başlayacak... Boncuklarım da çok meraklı...


Usta geliyor ve kapıları boyamaya başlıyor. Kızım gayet rahat yemeğini yiyiyor, uyuyor falan...Onun için her şey normal. Çünkü kendisi tam bir süpürgesiz cadı...


Usta çalışmaya başlayınca oğluşum ortalarda yok , tesadüfen buluyoruz. Dede gidince yerine kurulan küçük soğan erkeği ustayı görünce kaçacak delik bulmuş...


Henüz bitmedi 1 gün daha gerekiyor...


Hem yorulduğum hem çok heyecanlandığım bir gündü... Mutfaktan çıkmak istemedim resmen...Güzel bir hafta olsun huzurlu , mutlu ve sağlıklı ....












4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mutfağının yeni görüntüsünü keyifle kullan canım boya kokusunu duyunca saklanmıştır bir de eve yabancı biri geldi mi bazen yok oluyorlar:))
Kahve takımından Durucuğumun da var babasına yapıyor sadece bize yok:))))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederiz :) Ustayı yabancı gördü zaten elindeki matkapta tam kaçırtmalıktı yavrucağı...Duru'ya bak sen :) şanslı baba ne kadar özel hissediyordur kendini, ne güzel...

tülin dedi ki...

Oh, temizlik gibisi yok. Yine de abartmamak lazım tabii. Hayat gecip gidiyor nihayetinde.
Şey.. ben kahvemi okulda mı alsam bundan böyle?

Atolyekedi dedi ki...

Tülincim kesinlikle temizlik kısmına katılıyorum ama uzuunca bir süredir fazla abarttım ve hayatı kaçırmaya başladım o yüzden biraz değişmek zorundayım akıl sağlığım için...En güzeli okul kahvesi :))